MisseMojse

Direktlänk till inlägg 20 september 2011

shopping

Av Ellinor - 20 september 2011 22:13

jaha idag har molly och jag vart i stan o shoppat =) blidde Uggs, en mössa, en klänning och jeanstights till Molly =) jag fick ett par svarta jeanstights o en tröja från gina =) rätt nöjd ändå! så antingen imorn eller på torsdag ska jag te skopunkten o köpa ett par vanliga skor jag kan ha nu i höst...de 2 månaderna innan snön kommer. Har absolut INGA vanliga skor, antingen klackar eller sommarskor :S jo har ett par "converse" skor men de är sönder =(


jaja vilka i-landsproblem haha


Molly och jag börjar bli fria från vår förskylning här. Den var ovanligt kortvarig, men ska väl inte säga hej än.. Jag känner mig rätt frisk, men med Molly vet jag inte, ibland är hon snorig o ibland inte :S


jaha nehe nu ska jag sova


gonatt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards