MisseMojse

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Tisdag morgon

Av Ellinor - 4 oktober 2011 08:23

God morgon på er, här har vi varit vakna sen halv 6 kanske.. Mollys dumma hosta stör henne så mkt =( så hon inte får sova.


Jaha var ju ett tag sen jag skrev här. Har inte hänt speciellt mkt, förrutom att Molly är sjuk, IGEN :/ i söndags fick hon feber och hosta har hon haft i några dagar. Var hos BVC doktorn igår o fick mollipect utskrivet till henne.. Gav henne det innan sovdags igår och visst, slemhostan försvann och ersattes med torr hård hosta =( lät förjävligt.. men hoppas det försvinner snart då ingen av oss får nån bra sömn här..


jaja, i lördags var molly och jag ensamma då emil var på nån klassträff. Var rätt skönt o va själv, äta chips i min ensamhet :P


Nu till helgen ska molly vara hos sin mormor för emil och jag firar 3 år på måndag =) så på lördag ska vi äta på nån restaurang o sen efter det gå ut på puben :) ska bli så kul, längesen det bara var jag och emil, lite tid för oss själva är mysigt =)

Så jag är lite stressad för lördag.. jag vill ju vara extra fin.. så ska försöka färja håret o köpa nått fint linne eller en klänning =) så väntar bara på molly blir frisk så vi kan bege oss in te staun va.. :P vet bara inte om jag ska färja håret hos en frisör elr göra att själv? har ju 2 färjer nämligen i håret... Men sist jag gjorde det hos en frisör (färjning bara) så gick det på 800 (!!??) spänn :O tjena liksom... haha


jaha nehe får väl avrunda här. blir för mkt babbel bara :P avslutar med en bild på oss =)


 

 
 
Tessan

Tessan

8 oktober 2011 23:38

Skulle med vilja färga mitt hår men tycker det kostar på tok för mkt och göra det hemma blir aldrig bra på mig.
Jättefin bild på er å hoppas din lilla krya på sig fort. Min lilla snorpa var sjuk hela veckan nu med hög feber men ingen förkylning, konstigt. Ska ta blodprover nästa vecka så får vi se vad det kan vara.
Trevlig helg önskar jag er :)

http://minkampmotbrstcancer.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards