MisseMojse

Direktlänk till inlägg 5 november 2011

Lördag

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad jag ska skriva.. Detta inlägg kommer nog bli ett virrvarr av ord men men. Ehm ja, vet inte var jag ska börja.. På en vecka har jag förlorat 2 vänner, de har inte dött om nån undrar, men vi är inte vänner längre om man säger så. Den ena anklagar mig för saker jag inte gjort och den andra sa upp vänskapen för jag ångrade mig ang en fest.. Så är det, orka inte älta det mer, ville bara skriva av mig på kortast möjliga sätt. Och även om man försöker förklara för dom så lyssnar de inte för de har redan bestämt sig för sitt egna o inte på mina ord.. Tråkigt tycker jag, så mycket var man värd att en annans ord väger mer än mina... Tack. Men det är inte det enda som far omkring i huvet på mig. Det är mycket nu; renovering, flytt, flyttstäda, Molly fyller, känslor, psyket, pengar, körkort, jobb, sist men inte minst, vänner, som det finns få av i mitt liv, väldigt få, som kan räknas på en hand, med ett finger till och med. Och henne träffar jag typ 2 ggr om året... Även om man inte tror det så tar det mer på krafterna än man tror av att inte ha vänner runt om. Visst nu har jag säkert sagt det här hundra gånger att jag inte har nån att prata med o bla bla. Men jag orkar inte ha alla tankar för mig själv längre, därför är det bloggen som får alla ord. Ni vet nog inte hur det är, ni har säkert nån ni kan prata med, berätta för hur ni mår osv, så ni kan nog inte sätta er in i min "situation". Usch vad jag egentligen hatar att prata om mina känslor. Det är pinsamt, för jag vill egentligen inte må såhär men är för feg...Vet inte hur mycket man vågar skriva här på bloggen, för det är vissa som läser den som jag egentligen inte vill ska läsa den... Därför jag vill lösenordsskydda endel inlägg men då är det ju ingen som läser :s Nahe får kanske skriva nått roligt? Molly har börjat resa sig upp på knä jättemycket :) allt hon kommer åt reser hon sig mot :) snart ett år ju! Tiden går fort o det känns som om jag inte tar bara på tiden.. Eller jag vet att jag inte gör det. Jaja. Är väl inte så mycket som hänt/händer. Är ju renoveringen av huset som pågår. Avloppet är färdigt iaf. Nu ska snickaren komma (när fan det nu blir) och snickra väggar... Det är en som ska kolla på min lägenhet så förhoppningsvis vill människan ha lght. Men hinner nog inte flytta till huset innan dec, får ställa alla möbler i garaget o sen får Molly o jag bo hos mamma eller nått. Nu då? Emil sover och jag funderar på om jag ska hämta godispåsen eller inte.. Men är jag inte tillräckligt tjock? Jooo... Åh :(Äsch, hoppas ni finner läsningen intressant. Hare gött nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Av Ellinor - 28 oktober 2011 21:02

Just nu är det mkt pågång i huvet på mig. Tydligen tänker man bara på sig själv när man pratar om hur man mår? Tydligen är det meningen att huvet ska sprängas på en av alla tankar för prata med nån går inte, då är man självisk... nej ska inte skriva ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards