MisseMojse

Direktlänk till inlägg 5 november 2010

13 dagar kvar nu =)

Av Ellinor - 5 november 2010 19:27

 

Jaa då är man inne i v 39 =) 38+1 idag! tiden har ändå gått fruktansvärt fort! snart får man sniffa bebbe! hihi.

 

köpte ny kamera igår =) så nu har man en bra att ta massa kort med sen när bebis kommer. Köpte även två par skor med, ett par uggs och jympadojjer typ.

 

Inte mö som händer här om veckorna.. baraväntar o väntar o väntar...på bebis hehe :P men slänger in lite bilder på min fetismage =)

 

38+1

      

 
 
Milla

Milla

8 november 2010 09:46

All den här väntan går mig på nerverna snart. Jobbigt att inte veta när de bestämmer sig för att komma speciellt då jag gillar att planera och ha lite koll på läget, hehe. Men inte långt kvar nu, hoppas din prinsessa kommer snart =) och att du inte avlider av tristess innan dess, hehe.

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

8 november 2010 10:38

Jag har också märkt av minskade rörelser, men jag tror det är ganska normalt, bebbarna blir ju inte mindre direkt och platsen är ganska begränsad. Däremot känns det mer kraftigt när han väl rör sig. Men är du orolig så ring din barnmorska. Man ska ju inte gå och oroa sig i onödan.

Hehe, bb-väskan är faktiskt bra att ha klar vid denna tiden då dom verkligen kan komma när som ;) Min dotter kom ju en vecka tidigt och jag var så inställd på det datum barnmorskan gett mig, faktum är att jag packade väskan på morgonen och fick värkar samma kväll.

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

8 november 2010 17:09

Hehe, det var ju skönt att allt var som det skulle =)
Ang BB-väskan ska jag gå igenom den en gång till imorgon så jag verkligen fått allt packat (förvirrad som man är) Sen kan jag slänga upp en lista på bloggen vad som finns i så kanske du får nån bra tips :)

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards