MisseMojse

Direktlänk till inlägg 15 november 2010

lite bilder

Av Ellinor - 15 november 2010 15:07

Tänkte lägga in lite bilder från förra helgens 40-års kalas (lite sent kanske) tänkte även skriva lite om helgen som varit. Inte för det hänt nått speciellt men måste ju berätta att Emil och jag var ute och åt på restaurang i lördags, två rum och kök hette det. Vi åt kantarellsoppa som förrätt och oxkött som varmrätt, och eftersom jag ALLTID får ont nånstans när man gör ngt trevligt (denna gången i magen, tror bebis ligger på nån nerv som gör så jag får som stickningar i övre delen av magen ) så blev de ingen efterätt. Åt chips hemma sen :P men det var trevligt, nått som vi inte brukar göra så ofta. asså äta ute, inte chips :P de gör vi nog mer än ofta.. hehe

 

Men åter till 40-års kalaset. Min morbror som fyllde år. Tog inga bilder på han, men  min andra morbror som bor i skåne var där med sin sambo och deras dotter som jag är gudmor till. Henne har jag inte träffat sen dopet i dec -09. Så nu kunde hon gå o allt :P riktig sötnöt är hon. Men här kommer lite bilder

 

mitt gudbarn. Tilda =)

  

 

 

 

 

 

Min snygging! =)

 

 

 

Mamma, morbror och moster ( tvungen lägga ut bilden för att reta mamma, hon ser ut som ett mongo :P) haha

 

 

o sen magen i v 39+0 plus en bild på mig :P

                   

 
 
Milla

Milla

17 november 2010 14:57

Nej inga värkar än... Men sen och andra sidan är det bara 10% av alla som får bebisen på sitt bf-datum =) Hur känner du dig? Känt nåt? :D

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards