MisseMojse

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Bf+5 o vattenfylld källare...

Av Ellinor - 23 november 2010 10:49

Still a preggo... händer ingenting i magen ju =( VART ÄR VÄRKARNA? och pricken över iet är att vi har just nu i denna stund en vattenfylld källare =/ haha var liiiite komiskt, skulle släppa ner katten i källaren och ja, vad hör man? PLASK!! och katten kommer i rusande fart upp för källaren, blöt :P haha stackarn. Ja vad kan det va? 8-10 cm vatten i källaren... Så ringde Emil och han kom hem i rusande fart från jobbet. Och jag vet inte hur vi ska lösa detta.. pump kanske eller vad han sa. Tvättstugan är tydligen värst, men det är nog därifrån allt vatten kommer.. Har fått lite problem med rören där så när jag tvättar så blir det vatten på golvet och när vi duschar tar det ett tag för vattnet att rinna ner.

Kan ju nämna att vi hade stopp i avloppet i två månader i sommras med dom bytte ju Emil tillslut, o nu får vi problem med de andra rören som är till duschen/tvättmaskinen. Lagom till vintern o bebis... =/ HÄRLIGT! o vad fan ska man göra åt de NU? allt händer ju typ på en gång... men så e det väl med gamla hus.

 

JÄVLA SKITVÄDER! o regnet det bara öser ner, öser ner.... lala roligt.

 

såå, fick inte använda kranen i köket så disken få va då...

 

 

 

mina långa naglar,,, vad jag saknar dem =/ men jag längtar till lurvet på magen försvinner :S haha

  

 

 
 
Ingen bild

Tindra

23 november 2010 11:18

Hej!!!!
Här vräker snön ner o det stormar o yr,värsta skit vädret!!!!!Men det e nästan bättre än regnet!!!!!
Lycka till med magen!!!!!

 
Milla

Milla

24 november 2010 13:29

Javisst är det underbart... Haha, men det går kanske fortare att kana till BB än att köra normalt ;) Vi har bara 2 mil dit, bra väg dessutom, motorväg nästan hela vägen. Har ni nära till sjukhuset? Inga känningar än? =)

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

24 november 2010 16:19

Ahh... Hoppas på slemmisen då ju =) Kanske snart på gång för dig. Jag har jobbat som ett svin i två dagar och nu har jag precis vart ute och gått en timme i snön i hopp om att sätta igång det, men han verkar trivas för bra där inne. Har bara små känningar lite då och då.

Ska hur som helst till mvc imorgon och då ska jag be om en hinn-svepning. För efter det brukar det sätta igång inom 24 timmar :D Så kommer han inte ikväll så ska jag tvinga ut honom imorgon kväll. Hehe.

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

24 november 2010 18:30

Jaha... Gud vad tråkigt. Hon på mvc erbjöd mig hinn-svepning redan i onsdags förra veckan när jag var där. Men då var paps så pass dålig att jag hoppade över. Konstigt dom har olika regler.

Men jag vet inte om jag vågar göra en svepning ändå, då vet man liksom att det är på gång när som och kommer gå på helspänn hela tiden, hehe.
Sen och andra sidan hade det vart skönt att bli av med extra tynden, hur mycket har du gått upp nu?

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

25 november 2010 01:32

Jag har värkar :) fem min mellanrum. Fan vad jag är Nervös nu.

http://Www.Mizzmilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards