MisseMojse

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

HAHA viktväktarna...

Av Ellinor - 6 januari 2011 11:38

Jaa jag tog ett för hastigt beslut när jag stod i duschen i tisdags kväll... tänkte, nu jävlar ska jag bli fit till sommaren o bli apsmal..eller ngt. Tänkte att jag skulle bli medlem på viktväktarna :S HAHA sagt o gjort. det blev jag. 450 spänn (?) WTF säger jag bara... man ska ju äta vissa points per dag och visst, enkelt e det, men efter det blev uträknat hur många points jag ska käka och jag började följa det.. (en dag) så kom jag på att jag äter inte så många poäng :S Jag ska äta 36 poäng och efter några mackor hit o dit, lunch och middag så e jag bara uppe i 30.. såå.. jag ska egentligen äta mer än jag gör, men det kan jag inte, inte med min mage.. jo om jag smäcker i mig en chipspåse typ, så e jag nog uppe i mina poäng. O det dumma med viktväktarna är att man FÅR äta vad man vill... finns till och med extra points man får ta av o då kan man äta godis, chips, dricka några öl eller ja, vad man nu vill.. så jag skiter nog i viktväktarna, tänker inte betala för ngt jag redan följer, fast jag ska nog röra på mig mer.. men i detta väder, ja, då är det inte speciellt roligt att ut med barnvagnen eller själv.

 

Ja appråpå min mage, jag vill bli gravid igen. Då fungerade min mage perfa. Nu är den sååå seg och blir svullen för minsta lilla.. =/ åhh glömde hur jobbigt det var.. den var så nämligen innan jag blev gravid oxå..

 

Jag saknar min mage =( även att jag hade så ont i slutet och lilla sessan låg och tryckte nått extremt på mitt revben så jag kunde gråta, så saknar jag magen jättemkt.. Kanske fixa ett syskon till Molly snart ?? ;) HAHA nää.. väntar nog lite med det.. :P

 

Lite bilder slänger jag in =)

 

      

 
 
Ingen bild

becka (olsson, bergkvara)

6 januari 2011 14:25

Jag har hört att när man är gravid "delar" magmusklerna på sig för att magen ska få plats, och när man fått bäbisen så drar de sakta tillbaka sig. Därför är det viktigt att låta dem dra tillbaka sig helt innan man börjar träna osv för annars stannar de kanske på halva vägen och man kan se tjockare ut än man är, och då är det så för resten av livet typ. Så snacka med ngn doktorsfigur innan du börjar träna, om du inte hunnit prata med någon än :) bah ett litet tips på vägen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards