MisseMojse

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

Stora tjejen!!

Av Ellinor - 25 januari 2011 09:10

För idag blir Molly 2 månader!!! =D

 

 

Tänk att för exakt 2 månader sen låg jag med värkar helt ovetandes om att kl 21.03 skulle dom plocka ut min sessa med ett akutsnitt! Helt ovetandes att vi skulle tillbringa 12 dagar på sjukhuset med ett sjukt barn. Känns som allt hände igår... tiden går fort! för oss gick det mot bättre tider som tur var.

 

Älskar min prinsessa!! <3

 

  

 
 
Milla

Milla

25 januari 2011 09:41

Grattis till Molly =P Ska på två månaders kontroll idag, ska bli kul att se hur stor min lilla klump blivit. Milo har strl 62 och dom sitter bra nu, varken för stora el för tajta. Men det är väl snart dags för 68, hehe. Men han kan fortfarande ha strl 2 på blöjor faktiskt. Köpte 3:orna eftersom 2:orna var slut. Man fick ju ett paket på köpet, så det gäller att passa på.
Denna veckan händer det faktiskt inte mycket... Bvc besök idag, babymassage imorgon och det var väl allt =P Men idag ska jag njuta lite, tösen är på dagis så jag ska försöka vila nån timme.
Jag har 6 tattos btw, ska snart göra en hel sleeve på höger armen. Det är som ett gift, man blir beroende, hehe.

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

 
Josefine

Josefine

25 januari 2011 10:53

Hallå =)
Världen är otroligt liten märker jag..och det är ganska sjukt att kag råkade snubbla in på din blogg genom en annan blogg.
Kan ju börja med att även jag fick en dotter den 25 nov, hamnade även vi på neo..Sen när jag suttit o kikat lite i din blogg ser jag att du bor i Fridlevstad.. Jag är från fridlevstad och mina föräldrar bor där ;) jag flyttade därifrån för ca 1 år sen. Såg er på bb och kände igen dig som tusan men kunde inte komma på ifårn vart..men nu när jag tänker till så tror jag att vi jobbade några timmar tillsammans på elineberg nån sommar? På björklycka tror jag.
Jag va bara tvungen att skriva detta :P Ha de så bra och hoppas 2 månaders dagen blir toppen ;)
//Josefine..har en blogg men den används inte särskilt flitigt ;) (jos.kar@live.se)

http://www.jossefinek.blogg.se

Ellinor

25 januari 2011 19:14

nej, vad fränt =) ja världen är verkligen liten!! jag kan inte komma på vem du är, men om du har msn eller ngt, såg du skrev din mail, så addar jag dig där så kanske poletten faller ned =) vi var ju på neo varje dag men kan inte komma på att jag sett nån där jag känner igen...

 
Milla

Milla

25 januari 2011 16:15

Hur gick det på neo idag? =) Milo hade blivit en liten tjockis, hehe. 6100g.
Tråkgt med ryggen :S Hoppas det går över snart. Nu ska jag ställa mig på steppern i 20 min till och titta på ett avsnitt av family guy =))

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Josefine

27 januari 2011 11:59

Min msn är krabbig så har lagt ner den, facebook är ett ganska säkert kort så lägg til mig där om du har de själv =)
Jag såg er första gången på neo när vi var tillbaka efter en natts permis hemma och dagarna innan dess va jag nog mest inne på vårt rum :P

Ellinor

27 januari 2011 19:39

jag heter ellinor thernström på fb så lägg gärna till mig =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards