MisseMojse

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

missförstånd?

Av Ellinor - 6 mars 2011 18:51

ang mitt inlägg Tankar så kanske jag formulerade mig konstigt..Emil har INTE vart otrogen. Det jag skrev om hände INNAN vi träffades... men jag tycker det känns äckligt ändå för det är ju en person jag umgåtts med..och det hade vart skillnad om jag visste om det från första början. Kom som en smäll i ansiktet kan jag ju säga. Inget man väntat sig precis. Så, Emil har INTE vart otrogen, så nu vet ni =) var nämligen en som kommentera att det var jag som var äcklig för jag stannar kvar hos honom för han var otrogen. MEN så är inte fallet!


Ja när jag ändåns bloggar kan jag ju berätta om min helg då. Blev en spontan utgång i fredags =) jag och min kusin drog in till Kalmar och festade loss på Harrys :P HAHA fyfan så packade vi var...( oj nu lät jag som en fjortis ) men det är sant. Vi stod fan i baren hela kvällen :P o min mor var chaffis :P och Emil var hemma med Mollan. Kan ju säga att jag inte mådde så bra på hemvägen...har jag fått höra för minns fan inte att jag kom hem :P haha shit, men KUL hade vi =)


jaa, i lördags var vi en runda i Kalmar, jag o Eil. han köpte skor o byxor och jag, ingenting =( hann inte. Sen skulle vi käka buffe på kina, men buffen var till kl 5 o vi ko halv 6.. =( så vi beställde tre små rätter ist =) GOTT =) sen gjorde vi inget mer den dagen, förrutom mysa med Molly =)


Idag har vi (Emil) :P satt upp en bräda så katten kan gå ut...men än har hon inte velat gå ner för brädan :P hon har ju ändåns vart innekatt sen augusti, så tar väl en liten stund innan hon vänjer sig. Hoppas snart för hon är sååå rastlös här inne :S tråkigt och irriterande..


Så nu sover Molly och jag väntar på att Emil ska komma med mat :P tar väl en timma till skulle jag tro. Han är i huset nämligen och skulle väl göra ngt...fattar inte vrf han kör ända hit igen, men när jag sa vi kan äta pizza så körde han så gärna hit :P haha tjockisen min <3


jaha nej får väl fortsätta surfa runt här.. hungrig o dan :P ska nog byta ersättning till Molly btw.. nu har hon baby semp lemolac men verkar som hon får magknip av det, så ska köra med NAN igen. men snart ska man ju byta till nr 2 för snart är min stora tös 4 månader!! shit asså.. o nu kan hon näästan lyfta på huvet när hon ligger på mage! sent kanske ni tänker men hennes 2 första veckor var hon faktiskt sjuk och kunde inte göra något då.. men sen så utvecklas alla barn i olika takt. sen hatar hon o ligga på mage...


liten bild på en nerkasad Molly i babysittern :P


  


 /ellinor

 
 
Andrea

Andrea

7 mars 2011 01:14

Elias fyller 5 månader imorgon (idag) och han lyfter också precis huvudet från magliggande. Han avskyr att ligga på mage helt och hållet, ligger ofta helt platt och still och dregglar haha. En månad för tidigt född är han men jag tycker att många föräldrar utvecklar nån form av jävla hysteri och tävling om vems barn som utvecklas fortast. Din Molly är ju ändå först med allt för hon har ju inte gjort det innan, hihi :)

http://avi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards