MisseMojse

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Rösta på tösen! =)

Av Ellinor - 29 mars 2011 17:19

Rösta på Molly så hon kan bli med på omslaget på Vi Föräldrar =)


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=44160



Kom igen nu gott folk =) min tös förtjänar verkligen nått fint som det =) efter den tuffa start hon fick så kan man skämma bort henne lite =) eller hur?


/ Ellinor

 
 
Ingen bild

Madde

1 april 2011 09:55

såå nu har ja röstat på söta Molly :)

Ellinor

1 april 2011 10:59

Vi tackar =)

 
Milla

Milla

1 april 2011 14:12

Nu fick hon en röst från skauune också =)

Jodå vi lever här...

Har haft mycket att tänka på och hitta på med i veckan med bouppteckningar, möten och en massa annat. Men andra ord en massa tråkigheter denna vecka. Men nu är det över och imorrn ska jag till min tatuerare :D Skönt att ha något kul att se fram emot mitt i allt det tråkiga.
Din tattoo blev ju verkligen jätte fin :D

Tack för gratulationen =) Fyllde år den 23. Fan nu är man närmre 30 än 20, hehe. Börjar känna mig lite gammal.

Gud var konstigt att hon inte vill äta ersättning längre, hoppas att det har löst sig och att hon blir mätt på något annat :D Gillar hon gröt?

Så vad har hänt hos er den senaste veckan? =)

Kram

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

 
Milla

Milla

1 april 2011 18:54

Milo ligger ganska stabilt på 8,5kg och är 65,5 lång =) Så dom ligger ju ganska lika faktiskt. Jo, det känns rejält i nacken och ryggen, har ont som fan varje kväll. Men det är övergående som tur är. Om några månader när dom väl börjar krypa då vill dom icke bli burna, hehe.

Här händer det inte så mycket i helgen, tror jag varje fall. Blir det fint väder lutar det lite åt grillning med grannarna här. Har vart ganska fint idag, 10 grader och sol.
Mira ska på kalas hos en dagis kompis imorgon på eftermiddagen, då blir det lite lugnt i huset en stund ;)
Jag har funderat lite smått på Gekås på söndag faktiskt ;) Men får se hur jag gör och hur mycket tatueringen kostar, hehe. Det är ju inte gratis precis.
Sen har jag en ganska lugn vecka framför mig nästa vecka, SKÖNT efter denna helvetes vecka :D

Hoppas er helg blir bra =)

Kram

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards