MisseMojse

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Molly

Av Ellinor - 5 maj 2011 14:23

Hallå alla läsare o icke läsare :P


Ehm ja.. är det nån som vill att jag ska blogga? Nån som är intresserad av att veta vad som pågår i mitt så intressanta liv? :P ah så säg till isf så bloggar jag mera =)


Ja här händer inte mkt. Molly växer och så som bebisar gör =) just nu väger hon 8200 gram och är 68 cm lång =) Hon vägrar äta ersättning, så gröt lever min dam på. Smakportioner gillar hon med och mat från 5-6 månader skulle jag egentligen ge henne ist för gröt om dagarna...men nu gillar hon inte det heller :S en dam med ett envist beteende :P Jaa.. hon är ju 5 månader nu iaf =) hon tog sprutor i fredags och det gick bättre än förra gången. Hon grät inte såå mkt. Det var nog jag som var överdrivet nervös bara, bara skakade typ :P hehe. I måndags var vi på återbesök på Neo. Det gick bra, men det konstiga är att där vägde hon 8100 gram och var 66,5 cm lång :S öhh fattar inget..men men :P


ja, nej vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva. Händer inte alls mkt här i vårt liv. Det enda intressanta är väl att det är marknad på lördag :P så hoppas på fint väder! är ju för tusan vinter nu känns det som..inte alls varmt =( och på valborg ska vi inte tala om ens... FYFAN så det blåste =( tur inte Molly var med o kollade brasan. Skulle ju blåst iväg :P


Jo till nått lite intressant iaf, jag ska skaffa linser igen =) mkt enklare med det under sommaren, då kan man ju ha solbrillorna på =) hehe


o en iphone ska jag köpa med =) idag om planerna går som jag vill...:P hehe


men men, ni kan ju gärna kommentera o säga om ni vill jag ska blogga mera och om VAD =)


lite bilder på tösen min


   

 
 
Milla

Milla

6 maj 2011 22:53

Men oj, hur kan det sklija så mycket från en mätning till nästa. Skumt. Känns som om 68 låter mer rimligt.

Usch ja, vädret på valborg var inte nådigt, kallt & jävligt blåsigt. Vi började att duka ute, men när grillningen var klar var alla genomfrusna så vi fick flytta in *brrr*
Vädret idag har vart toppen, sommarvärme igen. Denna gången skulle den vara här för att stanna, hoppas kan man varje fall. Hehe.

Nej, ingen i-phone... :( Jag har en sådan och sämre tele har jag aldrig haft. Ett litet fall på ett par dm och hela baksidan sprack. Men den håller säker om man inte är lika klumpig som jag :P Angry Birds är ett måste om man har I-phone :D Skit kul spel som man kan fördriva MÅNGA timmar med.

Hoppas ni får bra väder på marknaden!
Kram

http://www.mizzmilla.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinor - 22 februari 2012 20:40

lägger ner denna blogg eftersom jag inte bloggar här längre. Eller jag låter den vara kvar för det är roligt att kolla tillbaka--   Men kolla in min nya blogg http://kiivvii.blogg.se     Kommer hända intressanta grejer där sen ;) ...

Av Ellinor - 14 december 2011 20:47

Var ju ett tag sedan nu jag skrev. Inte hänt speciellt mycket här... Renovering av huset forsätter och snart klart hoppas jag... Tagit lite väl lång tid nu enligt min smak :p Molly har ju fyllt år, den 25 november blev min stora tös 1 år!! Tiden ...

Av Ellinor - 12 november 2011 21:53

Molly är hos sin mormor och har varit där sen igår... tanken var vi skulle renovera ostört hela dagen idag, men det blev inte så mkt gjort som jag ville.. aja. Jaha sitter i soffan, emil har somnat. allt är som vanligt.. HATAR detta.. är det fel av m...

Av Ellinor - 5 november 2011 21:10

Varning för ett känslomässigt inlägg, ointresserade och känsliga läsare ombeds att lämna sidan omgående!Det är ingen ide att lösenordsskydda inläggen eftersom ingen frågar om lösen :( det är en som gjort det hittills... Äh jag vet egentligen inte vad...

Av Ellinor - 30 oktober 2011 20:52

Jaha sitter i Bergkvara nu =) Molly har varit här sen igår, då älskling och jag åt kina buffe och hade det trevligt =) Idag har vi lagt golv i huset, riktigt snyggt blev det!! och jag längtar till allt är färdigt så vi kan börja flytta in igen.   ...

Presentation


Ellinor, mamma till Molly

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Sidor jag brukar besöka

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards